måndag 21 januari 2013

Dag 4. Vilket är ditt bästa prylpaket och varför?

Hej there! Förlåt för urdåliga uppdatering, ska förbättra mig, men det kommer vara såhär nu framöver att, jag kommer bara att blogga bäst på helger och det, vid februari och framåt ska vi, 6:or börja ha Nationella Prov!
Och jag vill inte då sitta här och skriva massor av roliga saker som händer i mitt simsliv, ändå om jag vill det.
Skolan ligger liksom före bloggen, sorry!



Dag 4. Vilket är ditt bästa prylpaket och varför?

Japp, Eftersom jag bara har Utomhuslyx, Stadsliv (vilket suger!) och Lyx och Design, så ska jag välja någon av de.
Och jag tar, Utomhuslyx! Den har ju fina kläder till simmarna, fina möbler och det!
Om man inte har det så blir det ju inte riktig utomhuslyx juu.
Så jag tar Utomhuslyx!

Random bild




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar