torsdag 3 januari 2013

Nytt Store Set: Vaggvisor Och Barnramsor

Egentligen hade jag inte tänkt att tipsa nya/gamla saker från The Store (eller vad heter den nu igen) när jag skapade den här bloggen, men.. Ja, Jag gör det det varje gång jag ser nåt har uppdaterats!

Såhär beskriver EA den:
''Skapa tidernas barnkammare! Klä upp din småtting i helt nya kläder och dekorera barnkammaren med möbler för kräsna barn. Den medföljande babymonitorn Talets gåva, ser till att din bebis kan kommunicera sina önskemål eller behov, och skulle det råka röra sig om ett bad eller ett blöjbyte så fixar byt- och badstationen Ren som snö biffen! Förbered dig på att ta barnkammaren till nästa nivå med Vaggvisor och barnramsor-setet!''


De nya setet heter alltså Vaggvisor och barnramsor, och innehåller 28 föremål, 2 föremål av de är premiuminnehåll. Och då innehåller den 11 nya kläder till småbarn, både tröjor och hel, 2 sängar (en för småbarn och den ena för större barn) och så vidare!

 4 objekt av dessa 28 är dekorobjekt vilket betyder att du faktiskt kan använda helt annat sätt!

De 2 premiumföremålen är då:



 EA beskrev  ''Babymonitor
Om en bebis gråter ensam i ett rum, är det då någon som hör den? Tja, om babymonitorn Talets gåva finns utplacerad i ditt hus så kommer alla att höra det! Fortsätt med dina dagliga sysslor så kommer du att veta så fort ditt barn blir olyckligt. Med de toppmoderna sensorerna behöver du aldrig mer gissa dig till vad ditt barn vill! Med vår monitor vet du exakt vad som fått barnet att surna till den här gången.''
EA beskrev Byt- och badstation
''Smutsig blöja? Smutsigt barn? Verkar det som om din bebis befinner sig i ett ständigt tillstånd av kladd? I så fall är det här produkten för dig! Rengör ditt barn tryggt och säkert med byt- och badstationen Ren som snö! Den speciella designen med ett halkfritt kar och en komfortvadderad blöjbytaryta gör att det räcker med ett tork och ett snurr för att smutsen ska flyga av!''




Just nu är det rea så  setet kostar 1 675 SimPoints fram tills den den 18 Januari 2013, ordinarie pris är 2 000 SimPoins!

Vill du köpa den? Elller få lite mer information eftersom jag suger på att förklara? (haha jag skojja), här är iallafall LÄNKEN

OBS: JAG ÄGER INGEN AV DESSA BILDER! DET ÄR EA SOM ÄGER! JAG MENAR BILDERNA I DENNA INLÄGG!
JAG HAR INTE KOPIERAT FRÅN NÅGON BLOGG!

Men.. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar